Horváth Jázmin

"Azért, mert szerettek jöttem a világra, Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága. Szeressetek mindig ilyen szeretettel, A kincsetek vagyok, pici kincs, de ember! "

Témák

11hós (2) 4hós (2) 6hós (2) 7hós (1) 8hós (1) 9hós (1) állatkák (4) álomszuszék (5) apa (1) árokséták (4) babaúszás (5) beteg (8) bölcsi (9) cicus (2) család (1) doki (5) duma (21) ének (5) esküvő (1) fogak (11) fülbevaló (2) haverok (8) ház (2) hiszti (1) így (1) indult (1) játékok (8) játszóház (4) kacaj (1) kaja (25) látogatók (1) mesék (9) névválasztás (1) pohár (1) programok (15) szokások (3) születés (1) szülinap (2) szuri (4) talpacskák (2) tesó (9) ügyesség (34) ünnepek (5) vegyes (37) vicces (9) zene (2)

Kommentek

  • Juditta76: uuuuuuuuuuuuuuu, ne is mondd!!!! :DD Asszem elég ha annyit írok: DETTÓ! De azért így is imádjuk ők... (2010.12.04. 07:45) Dac-korszak
  • Juditta76: :D (2010.10.20. 22:53) Kicsi vattacukrom!
  • zuzanova: A Zsuzska mindig nagyon jó dolgokat tanít neki. Még a nagykupacba összeszedős és aztán nekifutásbó... (2010.10.20. 22:40) Egyedül, mindent egyedül! :)
  • Juditta76: Most aztán már be nem áll a szájuk :D Igazi csajok :DDDDD Puszi Nektek! :* (2010.04.10. 12:10) Új szavak 15 hónaposan
  • Juditta76: Nálunk is nagy kedvenc! (2009.12.30. 16:58) A kedvenc reklám
  • Juditta76: :'( (2009.10.03. 22:58) Befejeztünk egy csodás dolgot
  • Juditta76: Nem vagy egyedül :D 2008. december 13-án aludtam utoljára át az éjszakát :o))) (2009.08.01. 00:02) Éjszakai szundik
  • Juditta76: Ügyes vagy Jázmin! Csak így tovább :))) (2009.07.05. 08:32) Bográcsoztunk
  • Juditta76: Nekünk is van kedvencünk :) az ajtón ami "első karácsonyom" holdacska lóg :))) Édesek ahogy nyúlna... (2009.06.15. 22:36) Gólya, gólya, gilice...
  • Kriszta0811: Itt van, már csatoltam a bejegyzéshez! Remélem, ki lehet venni, hogy a ruhácskája tiszta cseri és ... (2009.06.12. 13:19) Megyünk "dógoznyi"!
  • suzanova: Sziasztok Csajok, ma vettünk Jázminnak egy különbejáratú homokozó felszerelést, rózsaszín lapátta... (2009.05.07. 11:30) Bigi
  • Juditta76: Hát persze, hogy a katicás a kedvenc ;) :D (2009.04.21. 11:53) Uszi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Legfrissebb képek

Fényképalbumok

Amikor nyugi van...és amikor nincs

2009.12.16. 08:29 - Kriszta0811

Címkék: vegyes

csillagszemuSzép csendben telnek a napok - mégsem egyformák -, jó itthon lenni a kislánnyal. :) Jázmin most próbálgatja a szárnyait, a határait és látszik már, hogy erős akaratú, makacs egy hölgy lesz belőle. Nem szeretném, ha azt szokná meg, hogy mindig rajtam lóg, ezért többször is hagyom egyedül játszani a szobájában, nyitott ajtó mellett, míg én a konyhában főzök vagy bármi mást csinálok. Énekelget, labdázik, könyvet böngész, birkózik a macival, amortizálja a szobáját. :) Amikor megunja, hogy egyedül van, ki szokott jönni utánam, de legtöbbször csak megles, aztán megy is vissza vagy kihozza a játékot és leül vele a lábamhoz vagy a nappaliban a szőnyegre, mert onnan mindent lát.

Tegnap megijesztett a csajszi, be is szaladtunk vele a dokihoz, de szerencsére csak vaklárma volt. Megszoktuk, hogy Jázmin két hetes kora óta átalussza az éjszakákat, reggel pedig mosolyogva ébred. Tegnap a szokásosnál egy kicsit hamarabb kelt fel, nem is volt túl jó a kedve és csak kornyadozott. Se reggeli, se tea, csak lógott a vállamon és csukva voltak a szemei. Amikor azt hallottam, hogy egyenletesen lélegzik, odasétáltam vele a tükörhöz és azt láttam, hogy bizony elnyomta az álom, így betettem a babakocsiba. Gondoltam, biztosan nem aludt jól, még fáradt, korábban is kelt, hagytam szundítani és...fél 10-kor ébredt fel! Akkor sem a szokott lendülettel és mosollyal, még mindig kába volt, a szemei félig csukva és nem pörgött, hanem a nappali szőnyegén feküdt, mintha fáradt lenne. Jöttem-mentem körülötte, hagytam ébredezni, közben folyamatosan beszéltem hozzá. Egyszer csak ránéztem és mit látok? Megint elaludt!!! Mostmár komolyan elkezdtem aggódni, mert alapból nem ilyen a kislány! Reggel, mintha bekapcsolnának rajta egy gombot, elkezd pörögni és estig le sem áll. A napközbeni szundikat úgy kell kikönyörögni, néha tovább tart az altatás, mint maga az alvás. Most pedig téli álmot alvó mackónak képzelte magát a kicsi és 11-ig csak szundításból állt a napja. Amikor végre felébredt, nyugodtan megreggelizett és ivott 2dl teát. Felhívtam a dokit, ha kinevet, hát kinevet, hogy ilyen miatt keresem, de nem nevetett. Azt kérte, vigyem be, hadd vizsgálja meg. Szerencsére semmi bajt nem észlelt, a gyerek egészséges, mint a makk! Kiderült, hogy a babák néha a frontváltozásokat tolerálják ilyen furi módon, lehet, hogy Jázmin is emiatt aludta át a fél napot. A dokitól hazaérve kint játszottunk még a hóban, összejártuk a szomszédok előtt a friss havat és meglestük a varjakat. Tetszett a csajszinak a hó, nyomát sem láttam már rajta a reggeli kábaságnak. Mivel a délutáni szundit kérésemnek megfelelően teljesítette, már nem aggódtam. Azért figyelem, de nem látok rajta semmi változást. Jól beijesztett tegnap, remélem, nem lesz ilyen többet! Andika szavaival élve: be voltam ronyózva rendesen! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathjazmin.blog.hu/api/trackback/id/tr411601439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása