Horváth Jázmin

"Azért, mert szerettek jöttem a világra, Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága. Szeressetek mindig ilyen szeretettel, A kincsetek vagyok, pici kincs, de ember! "

Témák

11hós (2) 4hós (2) 6hós (2) 7hós (1) 8hós (1) 9hós (1) állatkák (4) álomszuszék (5) apa (1) árokséták (4) babaúszás (5) beteg (8) bölcsi (9) cicus (2) család (1) doki (5) duma (21) ének (5) esküvő (1) fogak (11) fülbevaló (2) haverok (8) ház (2) hiszti (1) így (1) indult (1) játékok (8) játszóház (4) kacaj (1) kaja (25) látogatók (1) mesék (9) névválasztás (1) pohár (1) programok (15) szokások (3) születés (1) szülinap (2) szuri (4) talpacskák (2) tesó (9) ügyesség (34) ünnepek (5) vegyes (37) vicces (9) zene (2)

Kommentek

  • Juditta76: uuuuuuuuuuuuuuu, ne is mondd!!!! :DD Asszem elég ha annyit írok: DETTÓ! De azért így is imádjuk ők... (2010.12.04. 07:45) Dac-korszak
  • Juditta76: :D (2010.10.20. 22:53) Kicsi vattacukrom!
  • zuzanova: A Zsuzska mindig nagyon jó dolgokat tanít neki. Még a nagykupacba összeszedős és aztán nekifutásbó... (2010.10.20. 22:40) Egyedül, mindent egyedül! :)
  • Juditta76: Most aztán már be nem áll a szájuk :D Igazi csajok :DDDDD Puszi Nektek! :* (2010.04.10. 12:10) Új szavak 15 hónaposan
  • Juditta76: Nálunk is nagy kedvenc! (2009.12.30. 16:58) A kedvenc reklám
  • Juditta76: :'( (2009.10.03. 22:58) Befejeztünk egy csodás dolgot
  • Juditta76: Nem vagy egyedül :D 2008. december 13-án aludtam utoljára át az éjszakát :o))) (2009.08.01. 00:02) Éjszakai szundik
  • Juditta76: Ügyes vagy Jázmin! Csak így tovább :))) (2009.07.05. 08:32) Bográcsoztunk
  • Juditta76: Nekünk is van kedvencünk :) az ajtón ami "első karácsonyom" holdacska lóg :))) Édesek ahogy nyúlna... (2009.06.15. 22:36) Gólya, gólya, gilice...
  • Kriszta0811: Itt van, már csatoltam a bejegyzéshez! Remélem, ki lehet venni, hogy a ruhácskája tiszta cseri és ... (2009.06.12. 13:19) Megyünk "dógoznyi"!
  • suzanova: Sziasztok Csajok, ma vettünk Jázminnak egy különbejáratú homokozó felszerelést, rózsaszín lapátta... (2009.05.07. 11:30) Bigi
  • Juditta76: Hát persze, hogy a katicás a kedvenc ;) :D (2009.04.21. 11:53) Uszi

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Legfrissebb képek

Fényképalbumok

Jázmin születése

2009.03.31. 12:02 - Kriszta0811

Címkék: születés

Nagy igazság, hogy egy idő után fakulnak az emlékek, másképpen idézzük fel a régi dolgokat - amit én nagyon nem szeretnék -, így most leírom Jázmin születését, hogy amikor kérdezi, hitelesen és pontosan el tudjam neki mesélni azt a fontos napot, azt az ünnepet, amikor ő született! :)

Dr. Rivera Juan november 27-re számolta ki a pici születését. De amikor elérkezett ez a nap... úgyanúgy múlt el, mint a többi. Azt az instrukciót kaptam, hogyha nem történik semmi, akkor másnap ( pénteken ) be kell feküdnöm a kórházba, amit én meg is tettem.

jól megnőtt a pocak4 eseménytelen nap következett, amiken hol NST-re küldtek, hol magzatvíz vizsgálatot végeztek, hol ultrahang-ot csináltak. December 1-én, hétfőn, a Vadász doki ultrahangozott és azt mondta, h ő másnap nem lesz, de szerdán elindítja a dolgokat és csütörtökön már babázunk. Kedden nagy nyugalommal mentem be a kezelőbe magzatvízvizsgálatra az ügyeletes ( Ördög ) dokihoz. Még az is járt a fejemben, hogy pont ma van otthon Apa, másnap pedig - amikorra várható a nagy esemény -, menne dolgozni, milyen vacakul jött ez ki... Felfeküdtem, a doki elkezdte a vizsgálatot, de egyszer csak azt mondta, hogy itt ő már nem néz semmit, itt ma baba lesz. Se köpni, se nyelni nem tudtam, még megijedni sem volt időm...s talán így volt a jó. Elvégezték a szükséges előkészületeket, majd visszaküldtek a szobámba a javaslattal, hogy majd akkor hívjam az apukát, ha elkezdődnek a fájások. Természetesen én azonnal hívtam, azzal a süket szöveggel, hogy " Apus, mit csinálsz most?" Egy pillanatnyi csendet követően csak ennyit mondott: azonnal ott vagyok! S valóban csupán 2 percre volt szüksége ahhoz, hogy hatalmas szemekkel ott álljon előttem a szobám ajtajában. Apa, kezdődik...

Onnantól kezdve ketten sétálgattunk a folyosón, várva az összehúzódásokat. Az idő telt, a fájások nem jöttek...dél lett. Doktor bácsi úgy döntött, felgyorsítjuk az eseményeket, menjek a szülésznővel, kapok oxitocint. Apa lemaradt átöltözni - szegénykém 3 számmal kisebb nadrágot kapott... de belepréselte magát egy pillanat alatt -, mire beért a szülőszobára, én már NST-re voltam kötve, apa is felkészült kezemben a tű, kaptam a gyorsítót. itt még pocakbanA babának nem tetszett, lelassult tőle a szíve, a szülésznő pedig olyan profin reagálta le a helyzetet, hogy mi nem vettünk észre semmit. Sétálgattunk tovább, immár a szülőszobában. Ha jött egy fájás, megálltunk, megpróbáltam eltörni Apa kezét...aztán mentünk tovább. Kipróbáltam a labdát is, de nem jött be, lelassultak és ritkultak a fájások. Maradt a séta.

 

Amikor eljött az idő, a szülőágyon folytatódott a móka. Apa végig mellettem volt, tartotta a hátam, diktálta a légzés ritmusát, törölgetett és oxigénmaszkot próbált meg az arcomhoz tartani. Nem sokkal később, 16:30-kor 3700 grammal és 56 cm-el megszületett a kislányunk! az első ölelés

Több okból is macerás volt a születése: nagy baba volt, a köldökzsinór kétszer a kis nyakára volt tekeredve, ami húzta vissza és nem kobakkal jött ki, hanem arccal. De attól a pillanattól, hogy rátették a mellkasomra, megpusziltam és hallgattam, ahogyan erős hangon sír, tudtam, hogy minden rendben lesz! :) Apa első szavai ezek voltak: Jé, van haja! :) Nézte, ahogy elvégezték a tennivalókat, még maradt velem egy kicsit, aztán kiviharzott a pici után. Nem sokkal később engem is kivittek a folyosóra, ahol az egész család várt! :)

Nem akarok hazudni - nehéz volt! Kiestek pillanatok, de mégis az egyik legszebb napja az életemnek 2008.12.02! APÁNAK PEDIG NAGYON KÖSZÖNÖM, HOGY VELEM VOLT!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathjazmin.blog.hu/api/trackback/id/tr671037199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása